24 Haziran 2009 Çarşamba

kesin sonuc icin ultrason

* 2.5 aylik hamileydim, ancak bu çocugu istemedigim için kürtaj oldum. Kürtajdan sonra gebelik testi yaptim, pozitif çikti. Kürtaj yapan doktoru aradim, ultrason yapalim dedi. Ultrason sonucum normal çikti. Hamile olma olasiligim nedir ve testin pozitif çikmasinin sebebi nedir?||Kürtajdan sonra bir süre kandaki gebelik hormonu hemen düsmediginden, gebelik testi pozitif çikar, ultrasonda problem yoksa, rahat olun.||* Merhaba 1 ay önce nisanlimla ilk defa cinsel iliskiye girdim. Sonraki iliskilerde karin agrisi ve yanma hissediyorum. Bunun sebepleri nelerdir?||Ilk cinsel iliski sonrasinda bu hissedilenler olabilir. Zardaki açilmaya bagli ilk birkaç aydaki iliskilerde yanma hissedilebilinir. Bunu önlemek için günde 2-3 kere 1 saati geçmeyecek sekilde vajinaya tampon koyabilirsiniz. Alisincaya kadar tamponu piyasada bulunan hijyenik kayganlastiricilar ile kullaniniz.||* Bir kiz arkadasimla sürtünme yoluyla iliskiye girdik ikimizde de iç çamasiri yoktu, içine girmedim. Fakat penisim vajinasina degiyordu. Bu yolla herhangi bir cinsel hastalik bulasabilir mi?||Evet, bu sekilde size veya onda bir cinsel hastalik varsa, geçebilir.||* 2 ay önce evlendim. Cinsel iliski sonrasi temizlik nasil olmalidir?||Cinsel iliski sonrasi cinsel bölgelerin ve organlarin sabunlanarak yikanmasi yeterli olacaktir. Vajen içini yikamak saglikli degildir.||* Biseksüel ve heteroseksüel ne demektir?||Biseksüel: Hem kadinla hem erkekle iliskiye giren kisi demektir.||Heteroseksüel: Yalnizca karsi cinsle iliskiye giren kimsedir.||* 24 yasinda bir bayim. Sertlesme sorunum var. Mastürbasyon yapabiliyorum ama iliskiye girerken sertlesebiliyorum, ama iliski sirasinda sertlesemiyorum. Ne yapabilirim.||Öncelikle sorunun psikolojik mi, bedensel mi oldugunu anlamak için test yapmak gerekir. Sonuca göre tedavi yapilir.||Dr. Gökhan ORDU

Ultrasonik Temizleyici

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder